Superleiri 2021

ILMOITTAUTUMINEN LEIRILLE ON PÄÄTTYNYT!

LEIRI-INFO

Tervetuloa mukaan Superleirille!

Leiri alkaa perjantaina 9.7 klo 15.00 ilmoittautumisella ja päättyy sunnuntaina 11.7 klo 15.00. Leirin päätösjuhla on klo 14.00 johon lasten huoltajat ovat tervetulleita.

ERITYISTÄ HUOMIOITAVAA!:

* Leirille voi osallistua ainoastaan terveenä, flunssaisena ei voi osallistua

* Riskiryhmään kuuluvat harkitsevat itse oman osallistumisensa

* Leirille osallistuminen on aina perheen omalla vastuulla ja on hyvä tiedostaa, että koronatartunnan mahdollisuus on olemassa

* Noudatamme kaikessa viranomaisten ohjeita ja suosituksia ja mikäli tautitilanne muuttuu huonommaksi, leiri voidaan perua

* Pyrimme kiinnittämään erityistä huomiota käsihygieniaan ja muihin viranomaisten suosituksiin sekä ohjeistuksiin

* Yöpyminen myös kotona on mahdollista niin halutessaan

MAJOITTUMINEN

Leirillä voi majoittua sisätiloissa. Rahkosen koululla on erilliset majoitustilat tytöille ja pojille. Omat patjat, peitot, tyynyt ja liinavaatteet tai makuupussi tarvitaan mukaan. Majoitus pyritään järjestämään mahdollisimman väljästi. Jos lapsi yöpyy kotona, leiripäivä alkaa klo 9 aamupalalla ja päättyy n. klo 21.

MITÄ MUKAAN?

Leirille mukaan tarvitaan yöpymisvarusteet, säänmukainen vaatetus, henkilökohtaiset hygieniatarvikkeet ja pyyhe. Jos sinulla on oma Raamattu, ota se leirille mukaan. Leirikioskia varten voi varata rahaa maksimissaan 2€/päivä.

Leirimaksu on 20€, sisaralennus on 5€

LEIRIPAIKAN OSOITE

Leiripaikkana toimii Rahkosen monitoimitalon alue. Osoite on Rahkosentie 246, 68390 Rahkonen.

Lisätietoja antaa Sami Puurula puh. 050 5384786

TIETOJEN KERÄÄMISESTÄ

Ullavan helluntaiseurakunta kerää tämän lomakkeen tiedot 9.-11.7.2021 järjestettävää superleiriä varten. Tietoja pääsevät tarkastelemaan ainoastaan leiristä päävastuussa olevat henkilöt. Kokkolalaisten osallistujien nimet luovutetaan Kokkolan nuorisopalvelulle leiriavustushakemuksen yhteydessä. Ullavan helluntaiseurakunta tuhoaa kerätyt tiedot viimeistään 1 kuukausi leirin loppumisen jälkeen. Lähettämällä lomakkeen hyväksyt tietojesi keräämisen.